Márkakommunikáció

  Hyundai - Kona influencer kampány  

A Hyundai Kona bevezető kampányának online koncepciójában a márka három fő jellemzőjéhez kerestünk influencereket, akik egy látványos bemutató rendezvényt követően fél évig a social média különböző felületein osztották meg Konás élményeiket a követőkkel és a közönséggel.

  Weber NEON bevezető kampány  

A Weber 7 éves fejlesztése után piacra került, forradalmian új NEON  termékcsaládja foszforeszkáló tulajdonságú vékonyvakolatot, festéket és fugát kínál a kreatív építészeknek.

Az új almárka tenderen elnyert bevezető kampányában nagyszabású termékbemutató show, online, outdoor, instore és PR megjelenések szerepelnek.

  MOL Motoros Family  

A MOL Motoros Family blog tartalomgyártása mellett a hozzá kapcsolódó Youtube és social media contentek tervezését és kivitelezését is cégünk végezte, illetve a megjelenéseket koordinálta. 

  Metro - Sirha stand  

A Sirha Budapest nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállításon a Metro számára tervezett 900 négyzetméteres standon a cég leginnovatívabb szolgáltatásait és termékkínálatát mutatta be a látogatók számára. 

Az interaktív digitális elemekkel és főzőshowval tarkított eseményen a 9 részből álló standrendszer a Metro egyes szolgáltatási területeit mutatta be látványosan.

  Harman stand  

Ügyfél/rendezvény jellege:

 

Harman/ Állásbörze megjelenés

Helyszín:  

Papp László Budapest Sportaréna

 

Az új munkaerő toborzását megcélzó megjelenés a Harmant mint széleskörű termékeket előállító márkát mutatta be a fiataloknak különböző interaktív aktivitásokkal. 

A rendezvényen a stand elnyerte a Legegységesebb megjelenés díját.