Márkakommunikáció
Hyundai - Kona influencer kampány
A Hyundai Kona bevezető kampányának online koncepciójában a márka három fő jellemzőjéhez kerestünk influencereket, akik egy látványos bemutató rendezvényt követően fél évig a social média különböző felületein osztották meg Konás élményeiket a követőkkel és a közönséggel.
Weber NEON bevezető kampány
A Weber 7 éves fejlesztése után piacra került, forradalmian új NEON termékcsaládja foszforeszkáló tulajdonságú vékonyvakolatot, festéket és fugát kínál a kreatív építészeknek.
Az új almárka tenderen elnyert bevezető kampányában nagyszabású termékbemutató show, online, outdoor, instore és PR megjelenések szerepelnek.
MOL Motoros Family
A MOL Motoros Family blog tartalomgyártása mellett a hozzá kapcsolódó Youtube és social media contentek tervezését és kivitelezését is cégünk végezte, illetve a megjelenéseket koordinálta.
Metro - Sirha stand
A Sirha Budapest nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállításon a Metro számára tervezett 900 négyzetméteres standon a cég leginnovatívabb szolgáltatásait és termékkínálatát mutatta be a látogatók számára.
Az interaktív digitális elemekkel és főzőshowval tarkított eseményen a 9 részből álló standrendszer a Metro egyes szolgáltatási területeit mutatta be látványosan.
Harman stand
Ügyfél/rendezvény jellege:
Harman/ Állásbörze megjelenés
Helyszín:
Papp László Budapest Sportaréna
Az új munkaerő toborzását megcélzó megjelenés a Harmant mint széleskörű termékeket előállító márkát mutatta be a fiataloknak különböző interaktív aktivitásokkal.
A rendezvényen a stand elnyerte a Legegységesebb megjelenés díját.